Webinar: WeChat

Bliv klogere på, hvorfor dit modebrand bør overveje det kinesiske marked

Coronavirus har ført til en stigning i online salg. THE ECONOMIST mener at fremtiden for e-handel er på det kinesiske marked.

Markedet er meget større og mere kreativt med teknologivirksomheder, der kombinerer e-handel og sociale medier for at blive et online shoppingmiljø for 850 millioner digitale forbrugere.
Det giver interessante muligheder for danske modevirksomheder. At sælge dit brand via WeChat er et vigtigt skridt for at komme ind på det enorme marked. Gateway O gør det muligt at sælge direkte til den kinesiske forbruger via sin egen multi-brand platform Norden 简 欧.

Dette webinar vil give dig et indblik i den kinesiske digitale verden og WeChats løsning til at promovere og sælge dit eget brand uden megen risiko via multimærkeplatformen Norden 欧 欧 på den største sociale handelsplatform i Kina.

Programmet for webinaret er:

  • 9.00: Velkomst v. Peter Ekmann, Erhvervshus Midtjylland
  • 9.05: Introduktion til e-eksport via Global online markedspladser v. Assistant Professor Thomas Jensen, Copenhagen Business School
  • 9.10: Introduktion af v. Taco Ubbink og Frank Buchmann
    • Gateway O,
    • Det digitale Kina
    • Fokus på Norden
  • 9.55: Spørgsmål og afslutning v. Peter Ekmann, Erhvervshus Midtjylland

NB! Du modtager ved tilmelding linket til webinaret både i din bekræftelsesmail og i kalenderinvitation.

Webinaret laves i samarbejde med projektet e-eksport via online markedspladser, der er støttet af Industriens Fond og ledes af Instituttet for digitalisering, Copenhagen Business School og Dansk Industri Handel

Sidst opdateret: 29.04.2021