Vi er alle sælgere

Hvordan sikrer du at kunderne kommer igen?

topbanner-saelgere

Dette seminar giver dig indsigt i, hvordan du skaber en konstruktiv dialog med kunden. Og vigtigst af alt, så kommer du til at få øjnene op for, hvad der hindrer at lytte og se kunden.

Dette seminar har fokus på at styrke det kommunikative samspil mellem kunden og dig som sælger, og hvordan du får fra ekspedition til at være en betydningsfuld sælger/rådgiver.

Agenda:

  • God kundeservice vinder den hårde konkurrence
  • Personligt salg – din rolle – dit ansvar – din passion
  • Hvem er den rette kunde for din virksomhed?
  • Værdisalgsskabelonen for det gode salg – et hands-on redskab
  • Lær at lytte mens du sælger – aktiv lytning og spørgeteknik
  • 3 anti salgsråd – der styrker din evne til mersalg og højere grad af kundetilfredshed.
  • Praktiske redskaber der kan sættes i system, der fremmer salget.

Når du går fra seminaret så..:

.. kan du: se kundens direkte og indirekte behov og lave mersalg via højere grad af kundeloyalitet og skærpet ambassadøreffekt hos eksisterende kunder.
.. ved du: hvilke faldgruber der findes i kommunikationen mellem sælger og kunde og hvordan du evner at se kundens behov.
.. har du fået: fornyet begejstring for salg og dermed øget chance for succes på bundlinjen.
.. ved du hvordan du undgår: At tale dig ud af ordren og blive opfattet som den stereotype, anmassende sælger.

Seminaret arrangeres af Erhvervshus Midtjylland i samarbejde med Favrskov Erhverv og gennemføres af Per Topp fra LIVA Consult.

Tilbud til virksomheder
                     med vækstambitioner

Region Midt

Sidst opdateret: 25.05.2020