Sæt fokus på kunden og fasthold dem succesfuldt

Dette seminar giver dig konkrete redskaber til at skabe en konstruktiv og værdiskabende dialog med dine kunder! Udover det kommunikative samspil med kunden, bliver du bevidst om, hvordan du kan fastholde kunderne.

topbanner

Agenda:

  • Hands-on erfaring med værdisalgsskabelonen, der indeholder elementer for det gode salg – herunder viden om aktiv lytning og konkretisering af din spørgeteknik
  • Introduktion til S-A-L-G modellen - herunder Social Selling – salgsaktiviteter og rentable kunder og passion
  • Viden om værdien ved at differentiere sig ved enkle metoder
  • Din rolle som kontaktperson overfor dine kunder.

Vi kommer endvidere til at erfaringsudveksle om, hvordan læring bliver til praktisk hverdag og hvordan den nye viden skal implementeres.

Når du går fra seminaret:

  • Har du fået forståelse for din egen rolle som sælger og samarbejdspartner
  • Har du fornyet begejstring for salg og dermed øget chance for succes på bundlinjen.
  • Er du blevet bedre til at se kundens direkte og indirekte behov.
  • Kan du skabe mersalg via højere grad af kundeloyalitet og skærpet ambassadøreffekt hos eksisterende kunder.
  • Kan du bevidst udnytte din nye viden om kundens forventning i din virksomhed.

Seminaret arrangeres af Erhvervshus Midtjylland i samarbejde med AC Horsens og Business Horsens og gennemføres af Liva Consult.

Tilbud til virksomheder
                     med vækstambitioner

Region Midt

Sidst opdateret: 18.02.2020