Revision af din forretningsmodel

Måske oplever du også følger af corona-krisen; og det er måske tid til et kig på din forretningsmodel?

På webinaret her, får du gode råd til, hvordan du kan gribe en proces an med kig på din forretningsmodel; som måske kan give nye muligheder for din virksomhed.

Når du har deltaget, så kan du:

  • Forholde dig til din nuværende forretningsmodel, hvordan har den fungeret indtil nu, og hvilke forudsætninger i modellen har Corona-krisen rykket rundt på.

Når du har deltaget, så ved du:

  • Om det er muligt finde nye måder at udvikle din forretning på – set ud fra strategimodellen BMC – Business Model Canvas.
  • Og ikke mindst – hvordan du kan begynde være kreativ og tænke nyt og anderledes for fx at udvikle nye produkter, finde nye kunder eller måske en anden måde at servicere dine kunder på.

Når du har deltaget, så har du fået:

  • Inspiration fra eksempler på andre virksomheder, der er lykkedes inden for den seneste måned at omstille deres forretningsmodel til de nye forudsætninger i markedet. Forhåbentlig en forstærket tro på at det kan betale sig fortsat at arbejde med forretningsudvikling.

Sidst opdateret: 29.04.2020