Webinar: OTTO

Bliv klogere på den tyske markedsplads OTTO

OTTO.de har udviklet sig fra at være Tysklands største postordre koncern i det gamle årtusind, til i dag at være en af Europas største e-handelsplatforme.

Med mere end 1,9 millioner dagligt besøgende på OTTO.de og tocifret procentuel vækst i antal kunder igennem 2020, så er mulighederne for vækst gennem e-handel med OTTO helt sikkert tilstede.

Fashion er stadig kernen, men med en total markedsandel på +30% af det totale tyske online salg af møbler, samt den største re-seller af Apple produkter så er mulighederne mange.

På 1 time vil vi forsøge at introducere jer til mulighederne samt hvordan vejen til handel med OTTO kan se ud. Til slut vil det danske fashion selskab Denasia fortælle om deres oplevelse med opstarten af salg til OTTO, samt andre markedspladser via Gojungo.

Programmet for webinaret er:

  • 9:00 Velkomst ved Peter Ekman, Erhvervshus Midtjylland
  • 9:05 Introduktion til e-eksport via Global Online Markedspladser ved Assistant Professor Thomas Jensen, Copenhagen Business School
  • 9:10 Introduktion til OTTO online markedsplads ved Frederik Thor, OTTO & Andreas Mehr, Gojungo
  • 9:45 Denasia Joint Venture deler deres erfaringer med at sælge på OTTO
  • 9:55 Q&A
  • 10:00 Afslutning ved Peter Ekman, Erhvervshus Midtjylland

NB! Du modtager ved tilmelding linket til webinaret både i din bekræftelsesmail og i kalenderinvitation.

Webinaret laves i samarbejde med projektet e-eksport via online markedspladser, der er støttet af Industriens Fond og ledes af Instituttet for digitalisering, Copenhagen Business School og Dansk Industri Handel

Sidst opdateret: 29.04.2021