Seminar: Go-to-market strategi - Kina

Få hjælp til at identificere dit vækstpotentiale på det kinesiske marked.

Go-to-market strategi - Kina

Mange danske SMV’ere har et stort uforløst eksportpotentiale - især når det kommer til Kina, hvor der ses et enormt potentiale i den voksende middelklasse. Statistikkerne viser svimlende tal for det kinesiske marked, men hvordan penetreres det succesfuldt? Hvordan får man del i forbrugsfesten og solgt sine produkter til kinesiske kunder? På dette todagesseminar identificerer vi din virksomheds vækstpotentiale, og kigger på hvordan den mest rentable og værdifulde plan vil se ud. Vi krydrer forløbet med konkrete input.

Program

Dag 1

09.30: Registrering og kaffe
10.00: Velkommen
10.10: Forstå det kinesiske marked og din kinesiske kunde - fup eller fakta?
11.10: Identificer din virksomheds vækstpotentiale
12.30: Frokost
13.30: Case
14.30: Markedstilpasning af produkt
15.30: Afrunding
15.45: Tak for i dag

Dag 2

09.00: Opsamling fra dag 1
09.15: Kinesisk forretningskultur
10.30: Go-to-Market strategi og partnerskaber
12.30: Frokost
13.30: Handlingsplan og salgsstrategi
14.30: Next step – sådan kommer vi videre
15.00: Afrunding

Seminaret arrangeres af Erhvervshus Midtjylland og gennemføres af Plus 7.

Tilbud til virksomheder med vækstambitioner

Region Midt

Sidst opdateret: 10.10.2019