Fra fødevare til food brand

Efterspørgslen på lokale fødevarer og madoplevelser har aldrig været større - men udbuddet er steget tilsvarende. Mangler du konkrete værktøjer til at styrke dit brand og skille dig ud fra mængden? Bliv klogere på netop dette på vores todages-seminar.

Seminarer

Hvordan opbygger du et brand og udbygger salget af dine fødevareprodukter på tværs af kanaler, B2C, Retail, Convenience, Foodservice og B2B? Vi introducerer nogle enkle værktøjer til at udvikle en stærk brandplatform og til at tage de rigtige valg i forhold til kategorien, kanaler, emballage, priser m.m., der gør et fødevareprodukt til et vinder-brand.

Program

  • Hvordan udvikler jeg den rigtige brand platform for mit produkt?
  • Hvor ligger forretningsmuligheden og min unikke brand position?
  • Hvilke vinder-valg skal jeg tage før jeg går til indkøberne?
  • Hvordan skal jeg prissætte mit produkt?
  • Hvilke kanaler skal jeg satse på?
  • Hvordan skal jeg udforme min emballage?

Du bliver stillet en individuel hjemmeopgave mellem de to seminardage. Du får sparring og vejledning fra personer med praktisk erfaring inden for kommercielt arbejde med succesfulde fødevare-brands. Derudover kan du forvente at få konkrete værktøjer, indsigter og sparring i, hvordan man opbygger et stærkt food-brand, og hvilke vinder-valg, der skal træffes for at få succes hos indkøberen og forbrugeren.

Seminaret henvender sig primært til ejere/ledere/mellemledere i SMV fødevarevirksomheder.

Seminaret arrangeres af Erhvervshus Midtjylland i samarbejde med Ringkøbing-Skjern Erhvervsråd.

Du kan deltage, hvis du har mellem 5-249 ansatte og vækstambitioner for din SMV. Dit CVR-nr. skal være over 3 år og registreret i region Midtjylland. Seminaret er en del af ”Program for Virksomhedsudvikling”, administreret af Erhvervshus Midtjylland og finansieret af Region Midtjylland.

Tilbud til virksomheder
                     med vækstpotentiale

Region Midt

Sidst opdateret: 08.07.2019